טיפול מקדים לקיץ נעים – כך תתחזקו את המזגן שלכם

עפר גדנקן No Comments on טיפול מקדים לקיץ נעים – כך תתחזקו את המזגן שלכם

הקיץ בפתח, ואיתו החום הבלתי נסבל. אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם טמפרטורה קרירה ונעימה בבית, כדאי שתקדישו כמה דקות למזגן שלכם. מה נדרש מכם לעשות? לא הרבה:

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפעלת המזגן ל'סיבוב ניסיון':

עוד לפני שמגיע הקיץ ודאו שהמזגן שלכם תקין. הפעילו את המזגן (על מצב קירור כמובן). אין חובה לסגור חלונות, לא צריך להשאיר אותו פועל למשך שעות. עשו לו פשוט סיבוב ניסיון, כדי לוודא שהכול כשורה. כך, אם מתגלה תקלה, יש לכם זמן תגובה לפני העונה החמה שבה הלחץ והעומס על טכנאי המיזוג בלתי נסבלים, ממש כמו החום בחוץ.

 ניקוי יסודי של פילטר המזגן:

אחת הפעולות החיוניות ביותר לתחזוקת המזגן היא ניקוי מסנן האוויר (פילטר). הפילטר צובר אבק ולכלוכים עם הזמן, ולכן הוא עשוי להיסתם ולפגוע ביעילות המזגן. הוציאו את הפילטר, שטפו אותו במים פושרים (אפילו לא צריך סבון) ותנו לו להתייבש היטב. לאחר מכן החזירו אותו למקומו. את הפעולה הזו מומלץ לעשות גם לפני ההפעלה הראשונה של המזגן בעונה.

ניקוי היחידה החיצונית המדחס):

מדחס המזגן ממוקם מחוץ לחלל הממוזג. פעולת המדחס המורכבת מיניקת אוויר, דחיסתו ופליטתו דורשת שפתחי האוויר יהיו פנויים ונקיים ככל האפשר. אם המדחס מתקשה בשאיבת ופליטת האוויר פעולתו נפגעת וצריכת האנרגיה שלו עולה. חשוב מאוד לפנות את פתחי המדחס מעלים, ענפים ושאר לכלוכים שעשויים לשבש את הפעילות שלו.

התוכן מוגש באדיבות אלקטרה מיזוג אוויר שמשקיעה בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, כדי לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מאיכות חיים טובה יותר.



0 תגובות